home Icon
  • ហូឡង់
  • អាមស្តែលវៀន
home Icon

ការិយាល័យធ្វើការរួម នៅអាមស្តែលវៀន

/សហគមន៍ដែលកំពុងរីកលូតលាស់/Work anywhere
ធ្វើការនៅក្បែរអ្នកជំនាញដែលមានចិត្តគំនិតដូចគ្នានៅក្នុងការិយាល័យធ្វើការរួមដ៏រស់រវើករបស់យើង នៅអាមស្តែលវៀន ដោយមានកន្លែងសម្រាក និងព្រឹត្តិការណ៍បង្កើតបណ្ដាញ ដើម្បីជំរុញឱ្យមានកិច្ចសហការ និងការរីកចម្រើន។ សូមចូលមកប្រើប្រាស់តុធ្វើការដែលអ្នកមកមុនអាចប្រើបានមុននៅកន្លែងធ្វើការចំហ ឬកក់ទុកតុពិសេសផ្ទាល់ខ្លួនរបស់អ្នកនៅការិយាល័យធ្វើការរួម។
របៀបដែលយើងអាចផ្ដល់ជំនួយដល់អ្នកបាន នៅអាមស្តែលវៀន៖
  • bullet Iconតុថេរសម្រាប់សិទ្ធិចូលប្រើ 24/7 ដែលបម្រុងទុកសម្រាប់តែអ្នកប៉ុណ្ណោះ
  • bullet Iconសមាជិកភាពការិយាល័យធ្វើការរួមសម្រាប់សិទ្ធិចូលប្រើជាប្រចាំ
  • bullet Iconការិយាល័យធ្វើការរួមជួលជាម៉ោងសម្រាប់ការប្រើប្រាស់តាមតម្រូវការ នៅពេលដែលអ្នកត្រូវការវា
ពិនិត្យសំណើដេញថ្លៃ
phone iconឬហៅទូរសព្ទមកយើងតាមរយៈលេខ+44 20 3839 9912

កន្លែងធ្វើការប្រកបដោយភាពបត់បែន ដែលរចនាឡើងតាមតម្រូវការរបស់អ្នក

ការិយាល័យជួលដែលមានភាពបត់បែន និងអាចកែប្រែបានទាំងស្រុងតាមបំណងរបស់យើងមានផ្ដល់ជូនជាម៉ោង ថ្ងៃ ឬយូរប៉ុនណាក៏បាន តាមដែលអ្នកត្រូវការ។

ការិយាល័យឯកជន

ប្រភេទការិយាល័យដែលមានបរិក្ខារពេញលេញ និងអាចប្រើបានភ្លាមៗជាច្រើនដែលមានអ្វីៗគ្រប់យ៉ាងដែលអ្នកត្រូវការ ដើម្បីចាប់ផ្ដើម។

  • calendarជាខែ ឬឆ្នាំ
  • Teamsក្រុមការងារគ្រប់ទំហំ
ចាប់ពី € 209 សម្រាប់មនុស្សម្នាក់ក្នុងមួយខែ

ការិយាល័យផ្ទាល់ខ្លួន

នៅពេលដែលការិយាល័យដែលមានបរិក្ខារពេញលេញគឺនៅតែមិនទាន់គ្រប់គ្រាន់។ កែប្រែគ្រប់ចំណុចទាំងអស់នៃការិយាល័យរបស់អ្នកតាមបំណង រួមទាំងគ្រឿងសង្ហារិម និងម៉ាក។

  • brandជាខែ ឬឆ្នាំ + បានកែប្រែបានតាមបំណង
  • Teamsក្រុមការងារគ្រប់ទំហំ
ចាប់ពី € 209 សម្រាប់មនុស្សម្នាក់ក្នុងមួយខែ

ការិយាល័យជួយជាម៉ោង

ការិយាល័យតាមតម្រូវការប្រកបដោយវិជ្ជាជីវៈ។ ស័ក្ដិសមបំផុត នៅពេលដែលអ្នកត្រូវការផ្ដោតលើកិច្ចការរបស់អ្នក និងបំពេញការងាររបស់អ្នកឱ្យបានល្អបំផុត។

  • 24 hour accessជាម៉ោង ឬថ្ងៃ
  • Teamsក្រុមការងារគ្រប់ទំហំ
ចាប់ពី € 69 ក្នុងមួយថ្ងៃ

សមាជិកភាពការិយាល័យ

សិទ្ធិប្រើប្រាស់ការិយាល័យជួលជាម៉ោងដែលមានលក្ខណៈបត់បែន នៅកន្លែង និងពេលវេលាដែលអ្នកជ្រើសរើស នៅរាប់ពាន់ទីកន្លែងទូទាំងពិភពលោក។

  • Flexible payment5 ថ្ងៃ 10 ថ្ងៃ ឬគ្មានដែនកំណត់ក្នុងមួយខែ
ចាប់ពី € 159 ក្នុងមួយខែ

ត្រូវការជំនួយមែនទេ?

រៀបចំការហៅទូរសព្ទតទល់គ្នា 1:1 ជាមួយអ្នកប្រឹក្សាដែលមានវិជ្ជាជីវៈ។

  • មានភ្នាក់ងារនៅទូទាំងពិភពលោក
  • ពិភាក្សាអំពីជម្រើសផ្សេងៗ
  • ទទួលបានសម្រង់តម្លៃដែលមានលក្ខណៈផ្ទាល់ខ្លួន
  • ចុះឈ្មោះដើម្បីចាប់ផ្ដើម
តុការិយាល័យដែលអ្នកមកមុនអាចប្រើបានមុនសម្រាប់មួយថ្ងៃ ឬកក់ការិយាល័យដាច់ដោយឡែកនៅរាប់ពាន់ទីកន្លែង។

តុពិសេស

ជួលតុការិយាល័យប៉ុន្មានក៏បានតាមដែលអ្នកត្រូវការ នៅក្នុងការិយាល័យធ្វើការរួមបែបឌីណាមិក។ មានរួមបញ្ចូលជម្រើសកន្លែងដាក់អីវ៉ាន់ និងអាសយដ្ឋានអាជីវកម្ម។

  • Office deskកន្លែងធ្វើការអចិន្ត្រៃយ៍ដែលបានបម្រុងទុក
ចាប់ពី € 189 សម្រាប់មនុស្សម្នាក់ក្នុងមួយខែ

ការិយាល័យធ្វើការរួមគិតជាថ្ងៃ

សិទ្ធិចូលប្រើការិយាល័យធ្វើការរួមដែលមានការបំផុសគំនិតតាមតម្រូវការ ដូច្នេះមានតុជានិច្ច នៅពេលអ្នកត្រូវការវា។

  • 24 hour accessប្រើតុដែលមកមុនប្រើបានមុនជាម៉ោង ឬថ្ងៃ
ចាប់ពី € 35 ក្នុងមួយថ្ងៃ

សមាជិកភាពការិយាល័យធ្វើការរួម

ចង់បានតុការិយាល័យដែលអ្នកមកមុនអាចប្រើបានមុនកាន់តែទៀងទាត់មែនទេ? ជួលតុការិយាល័យរយៈពេល 5 ថ្ងៃ 10 ថ្ងៃ ឬគ្មានដែនកំណត់ជារៀងរាល់ខែ។

  • Flexible paymentប្រើតុដែលមកមុនប្រើបានមុនញឹកញាប់តាមដែលអ្នកត្រូវការ
ចាប់ពី € 89 ក្នុងមួយខែ

ត្រូវការជំនួយមែនទេ?

រៀបចំការហៅទូរសព្ទតទល់គ្នា 1:1 ជាមួយអ្នកប្រឹក្សាដែលមានវិជ្ជាជីវៈ។

  • មានភ្នាក់ងារនៅទូទាំងពិភពលោក
  • ពិភាក្សាអំពីជម្រើសផ្សេងៗ
  • ទទួលបានសម្រង់តម្លៃដែលមានលក្ខណៈផ្ទាល់ខ្លួន
  • ចុះឈ្មោះដើម្បីចាប់ផ្ដើម
អាស្រ័យលើតម្រូវការវត្តមានរបស់អ្នកជាលក្ខណៈនៅនឹងកន្លែងផ្ទាល់ ឬលក្ខណៈនិម្មិត យើងមានកញ្ចប់ដើម្បីបំពេញតាមតម្រូវការអាជីវកម្មរបស់អ្នក។

អាសយដ្ឋានអាជីវកម្ម

បង្កើតអាជីវកម្ម និងធ្វើឱ្យអ្នកកាន់តែទទួលបានភាពជឿជាក់ ដោយប្រើអាសយដ្ឋាននិម្មិតសម្រាប់អាជីវកម្មរបស់អ្នកនៅគ្រប់ទីតាំង 4000+ កន្លែងរបស់យើង។

  • Globalវត្តមាននិម្មិតនៅគ្រប់ទីកន្លែង
ចាប់ពី € 59 ក្នុងមួយខែ

ការិយាល័យនិម្មិត

អាសយដ្ឋានអាជីវកម្មដ៏មានកិត្យានុភាព ដែលមានសេវាកម្មទទួលទូរសព្ទ អ្នកទទួលភ្ញៀវនិមិ្មត និងសិទ្ធិប្រើប្រាស់បណ្ដាញសាលអាជីវកម្មសកលរបស់យើង។

  • ការិយាល័យកញ្ចប់ដ៏ពេញនិយមបំផុតរបស់យើង
ចាប់ពី € 145 ក្នុងមួយខែ

ការិយាល័យនិម្មិតបូក

អ្វីៗគ្រប់យ៉ាងមាននៅក្នុងកញ្ចប់ការិយាល័យនិម្មិតរបស់យើង រួមទាំងសិទ្ធិប្រើប្រាស់បន្ទប់ប្រជុំ និងការិយាល័យរយៈពេល 5 ថ្ងៃរៀងរាល់ខែ។

  • សមាជិកភាពកញ្ចប់ដ៏ទូលំទូលាយបំផុតរបស់យើង
ចាប់ពី € 195 ក្នុងមួយខែ

ត្រូវការជំនួយមែនទេ?

រៀបចំការហៅទូរសព្ទតទល់គ្នា 1:1 ជាមួយអ្នកប្រឹក្សាដែលមានវិជ្ជាជីវៈ។

  • មានភ្នាក់ងារនៅទូទាំងពិភពលោក
  • ពិភាក្សាអំពីជម្រើសផ្សេងៗ
  • ទទួលបានសម្រង់តម្លៃដែលមានលក្ខណៈផ្ទាល់ខ្លួន
  • ចុះឈ្មោះដើម្បីចាប់ផ្ដើម
បន្ទប់ប្រជុំសម្រាប់គ្រប់គោលបំណងនៅគ្រប់ទីកន្លែងទូទាំងពិភពលោក។ អាចជួលបានជាម៉ោង ជាថ្ងៃ ឬយូរប៉ុនណាក៏បាន តាមដែលអ្នកត្រូវការ។

បន្ទប់ប្រជុំ

កន្លែងដ៏ល្អឥតខ្ចោះសម្រាប់ប្រជុំ សហការ និងសម្ភាស។ ផ្ដល់ជូនជាម៉ោង ដោយមានក្រុមការងារនៅនឹងកន្លែងរបស់យើងចាំជួយអ្នក។

  • សាកសួរពេលនេះជាង 10,000 ទីតាំងសម្រាប់ជ្រើសរើស
ចាប់ពី € 29 ក្នុងមួយម៉ោង

បន្ទប់សម្ភាសន៍

ការិយាល័យឯកជនដែលមានលក្ខណៈវិជ្ជាជីវៈសម្រាប់សម្ភាសបេក្ខជន ការវាយតម្លៃប្រចាំឆ្នាំ ឬដំណើរការក្រុមស្រាវជ្រាវ។

  • Teamsបង្កើតនូវការទាក់ទាញចំណាប់អារម្មណ៍ដែលស័ក្តិសម
ចាប់ពី € 29 ក្នុងមួយម៉ោង

បន្ទប់បណ្តុះបណ្តាល

ល្អឥតខ្ចោះ នៅពេលអ្នកត្រូវការការិយាល័យដែលបង្កើតឡើងសម្រាប់គោលបំណងជាក់លាក់ដែលមានតុ ក្ដារខៀន និងអេក្រង់សម្រាប់វគ្គបណ្ដុះបណ្ដាល។

  • No capitalបានបំពាក់សម្ភារសម្រាប់ការរៀន
ចាប់ពី € 29 ក្នុងមួយម៉ោង

បន្ទប់ប្រជុំ

ការិយាល័យតាមតម្រូវការប្រកបដោយវិជ្ជាជីវៈ។ ស័ក្ដិសមបំផុត នៅពេលដែលអ្នកត្រូវការផ្ដោតលើកិច្ចការរបស់អ្នក និងបំពេញការងាររបស់អ្នកឱ្យបានល្អបំផុត។

  • Teamsការិយាល័យសម្រាប់ទាក់ទាញចំណាប់អារម្មណ៍
ចាប់ពី € 29 ក្នុងមួយម៉ោង

ត្រូវការជំនួយមែនទេ?

រៀបចំការហៅទូរសព្ទតទល់គ្នា 1:1 ជាមួយអ្នកប្រឹក្សាដែលមានវិជ្ជាជីវៈ។

  • មានភ្នាក់ងារនៅទូទាំងពិភពលោក
  • ពិភាក្សាអំពីជម្រើសផ្សេងៗ
  • ទទួលបានសម្រង់តម្លៃដែលមានលក្ខណៈផ្ទាល់ខ្លួន
  • ចុះឈ្មោះដើម្បីចាប់ផ្ដើម

ការិយាល័យធ្វើការរួម នៅអាមស្តែលវៀន

    Kronenburg

    Bavincklaan 7, Amstelveen, 1183 AT, NLD

    Make an instant impact on your clients as they take in the glass-fronted, minimalist Dutch design of Kronenburg. It’s just as impressive inside, where the sleek, deluxe atrium precedes four floors of fully-equipped, contemporary workspace.

    Reach Amsterdam and Amstelveen via road or public transport, from a strategic location between the two. When you take a break, browse premium shopping destinations and upmarket eateries, all easily found within the local area.

    ការិយាល័យឯកជនពី€ 209 /ខែពិនិត្យសំណើដេញថ្លៃ
    ការិយាល័យជួលជាម៉ោងចាប់ពី€ 69 /ថ្ងៃកក់ឥឡូវនេះ

    Parktoren

    Van Heuven Goedhartlaan 13D, Amstelveen, 1181 LE, NLD

    The grand entrance to the Parktoren office tower, with its beautifully designed reception area, is a great way to leave a lasting impression on your visitors. Benefit from a workspace in this trendy business location, with transport links to both central Amstelveen and Amsterdam.

    Enjoy the views from the top two floors of this smart, contemporary building, which include ample communal space and training facilities. After work, take the short walk to Amstelveen Stadshart, where the shopping mall, bars and restaurants are sure to keep you entertained.

    ការិយាល័យឯកជនពី€ 249 /ខែពិនិត្យសំណើដេញថ្លៃ
    ការិយាល័យជួលជាម៉ោងចាប់ពី€ 89 /ថ្ងៃកក់ឥឡូវនេះ

    កញ្ចប់សម្រាប់ការិយាល័យ ដើម្បីចូលប្រើជាប្រចាំ។

    សមាជិកភាពការិយាល័យផ្ដល់សិទ្ធិចូលប្រើទីតាំងនៅគ្រប់ទីក្រុង និងទីប្រជុំជនសំខាន់ៗ។ ជាមួយតម្លៃទាប និងរយៈពេលដែលមានភាពបត់បែន។

    ការិយាល័យ (តម្លៃប្រចាំខែ)

    5 ថ្ងៃ€ 159 ក្នុងមួយខែ
    10 ថ្ងៃ€ 245 ក្នុងមួយខែ
    30 ថ្ងៃ€ 385 ក្នុងមួយខែ

    យើងមានផ្ដល់ជូនអ្វីៗគ្រប់យ៉ាងនៅ អាមស្តែលវៀន

    The relaxed town of Amstelveen has a healthy business network, made up of IT, technological and creative sectors, along with one of the big four accounting firms. Make new connections with forward-thinking professionals in our vibrant coworking spaces.

    ការិយាល័យធ្វើការរួម នៅអាមស្តែលវៀន ដែលស័ក្តិសមសម្រាប់អ្នក
    Expand your horizons in our sociable coworking spaces in Amstelveen. Essential office features are available, such as WiFi and admin support, with break-out areas designed for you to connect with the professionals around you. Hot-desk in a workspace of your choice, or reserve a dedicated desk just for you, all easily bookable via our app.
    ឬរកមើលបណ្ដាញការិយាល័យធ្វើការរួមទាំងមូល នៅហូឡង់

    ឆ្លើយសំណួរអំពីការិយាល័យធ្វើការរួមរបស់អ្នក នៅអាមស្តែលវៀន

    ក្រុមការងាររបស់យើងត្រៀមខ្លួនក្នុងការឆ្លើយសំណួររបស់អ្នក។
    ប្រសិនបើអ្នកកំពុងស្វែងរកកន្លែងបំផុសគំនិត ដើម្បីបង្កើតបណ្ដាញ សហការ និងពង្រីកអាជីវកម្មរបស់អ្នក នៅអាមស្តែលវៀន យើងមានទីតាំងការិយាល័យធ្វើការរួមដ៏រស់រវើកចំនួនពីរនៅក្នុងតំបន់។ ជួលតុពិសេសក្នុងការិយាល័យធ្វើការរួមក្នុងតម្លៃចាប់ពី € 189 ឬប្រើជម្រើសលំដាប់ខ្ពស់របស់យើងក្នុងតម្លៃ € 239 ក្នុងមួយខែ។ តម្លៃទាំងនេះគឺផ្អែកលើតម្លៃរបស់ Regus.com និងកិច្ចសន្យារយៈពេល 24 ខែ។ តម្លៃជាក់ស្ដែងនឹងមានភាពខុសគ្នាតាមចំនួនមនុស្ស លក្ខខណ្ឌនៃកិច្ចព្រមព្រៀង ទីតាំងការិយាល័យធ្វើការរួមជាក់លាក់ និងលទ្ធភាពផ្ដល់ជូន។
    ឬអ្នកអាចទិញសមាជិកភាពការិយាល័យធ្វើការរួមសម្រាប់បុគ្គល និងក្រុមគ្រប់ទំហំដែលផ្ដល់សិទ្ធិឱ្យអ្នកចូលប្រើការិយាល័យធ្វើការរួមមួយណាក៏បានរបស់យើង ដែលអាចប្រើប្រាស់រយៈពេល 5 ថ្ងៃ 10 ថ្ងៃ ឬគ្មានដែនកំណត់ក្នុងមួយខែ។ ដើម្បីទិញសមាជិកភាពសម្រាប់បុគ្គល អ្នកអាចចុច នៅទីនេះ ឬសម្រាប់តម្រូវការគ្នាច្រើន សូមទាក់ទងមកយើង។
    ការស្វែងរកកន្លែងមានវិជ្ជាជីវៈសម្រាប់ធ្វើការរយៈពេលមួយថ្ងៃមានភាពងាយស្រួល នៅអាមស្តែលវៀន ដោយប្រើកន្លែងធ្វើការរួមដ៏រស់រវើករបស់យើង។ យើងមានជម្រើសការិយាល័យធ្វើការរួមចំនួនពីរនៅក្នុងតំបន់ដែលអាចកក់បានជាម៉ោង ឬជាថ្ងៃ។
    អ្នកអាចជួលតុពិសេសដែលកក់ទុកសម្រាប់តែអ្នក ឬចូលប្រើភ្លាមៗ និងយកតុដែលមកមុនប្រើបានមុនតាមតម្រូវការនៅមជ្ឈមណ្ឌលរបស់យើង នៅអាមស្តែលវៀន
    មិនមានលក្ខខណ្ឌជួលអប្បបរមាទេ នៅពេលប្រើការិយាល័យធ្វើការរួមរបស់យើង។ អ្នកអាចប្រើការិយាល័យធ្វើការរួមនៅមជ្ឈមណ្ឌលរបស់យើងមួយណាក៏បាននៅជុំវិញពិភពលោកក្នុងរយៈពេលយ៉ាងតិចមួយម៉ោង ឬកក់ទុកតុពិសេសសម្រាប់រយៈពេលយូរតាមតម្រូវការរបស់អ្នក។ ដើម្បីកាន់តែមានភាពបត់បែន សមាជិកភាពការិយាល័យធ្វើការរួមរបស់យើងផ្ដល់សិទ្ធិឱ្យអ្នកចូលប្រើតុក្នុងការិយាល័យធ្វើការរួមរយៈពេលមួយថ្ងៃ ប្រាំថ្ងៃ ដប់ថ្ងៃ ឬគ្មានដែនកំណត់ក្នុងមួយខែ។
    ប្រសិនបើអ្នកបានកក់តុពិសេសរួចហើយ នៅអាមស្តែលវៀន មិនចាំបាច់កក់ជាមុនទេ។ ទោះយ៉ាងណា ប្រសិនបើអ្នកចង់យកតុដែលមកមុនប្រើបានមុន យកល្អត្រូវកក់កន្លែងតាមរយៈកម្មវិធី Regus តាមអ៊ីនធឺណិត ឬតាមទូរសព្ទ ដើម្បីធានាថាមានកន្លែងទំនេរ។
    មានជម្រើសការិយាល័យធ្វើការរួមពីរប្រភេទ នៅអាមស្តែលវៀន៖ តុពិសេស ឬតុមកមុនប្រើបានមុន។ នៅពេលអ្នកជួលតុពិសេសនៅក្នុងការិយាល័យធ្វើការរួម អ្នកនិងក្រុមការងាររបស់អ្នកនឹងអង្គុយក្នុងកន្លែងតែមួយរៀងរាល់ថ្ងៃ ដែលអាចឱ្យអ្នកធ្វើការនិងសហការជាលក្ខណៈសហគមន៍។ រីឯជម្រើសតុមកមុនប្រើបានមុនផ្ដល់សេរីភាពដល់អ្នកក្នុងការធ្វើការនៅកន្លែងផ្សេងគ្នារៀងរាល់ថ្ងៃ ហើយបង់ប្រាក់សម្រាប់តែរយៈពេល និងកន្លែងដែលអ្នកប្រើប៉ុណ្ណោះ។
    បាទ/ចាស អ្នកអាចយកតុដែលមកមុនប្រើបានមុននៅមជ្ឈមណ្ឌលរបស់យើងមួយណាក៏បាន នៅអាមស្តែលវៀន។ គ្រាន់តែកក់តាមរយៈកម្មវិធី Regus បន្ទាប់មកបង្ហាញខ្លួន និងចូលរួមក្នុងមជ្ឈដ្ឋានរួមគ្នាដែលមានភាពរីកចម្រើន មានអ្វីគ្រប់យ៉ាងដែលអ្នកត្រូវការដើម្បីចាប់ផ្ដើមធ្វើការ រួមទាំង WiFi ល្បឿនលឿន កន្លែងសម្រាក និងគ្រឿងសង្ហារិមដែលងាយស្រួលប្រើប្រាស់។
    ក្រុមការងារប្រចាំការរបស់យើងនឹងរីករាយក្នុងការនាំអ្នកដើរមើលជុំវិញមជ្ឈមណ្ឌលពាណិជ្ជកម្មរបស់យើង និងជម្រាបអ្នកអំពីសេវាកម្ម និងបរិក្ខាររបស់យើង។ ដើម្បីរៀបចំការមកមើល គ្រាន់តែទាក់ទងទៅមជ្ឈមណ្ឌលក្នុងតំបន់របស់អ្នក ឬកក់តាមអ៊ីនធឺណិតដើម្បីរៀបចំទស្សនកិច្ចជាការស្រេច។
    សមាជិកភាពការិយាល័យធ្វើការរួមជួយអ្នកស្វែងរកកន្លែងសហការដើម្បីរីកចម្រើន។ ទទួលបានសិទ្ធិចូលប្រើបណ្ដាញសកលនៃការិយាល័យធ្វើការរួមរបស់យើង និងប្រើតុការិយាល័យធ្វើការរួមបានគ្រប់ទីកន្លែងក្នុងពិភពលោក។ សមាជិកភាពការិយាល័យធ្វើការរួមដែលមានប្រព័ន្ធទំនាក់ទំនង អ៊ីនធឺណិតកម្រិតអាជីវកម្ម គ្រឿងសង្ហារិមងាយស្រួលប្រើប្រាស់ ព្រមទាំងការិយាល័យ និងបន្ទប់ប្រជុំដែលអាចកក់បាននៅក្នុងមជ្ឈមណ្ឌលពាណិជ្ជកម្មរបស់យើង អាចឱ្យអ្នកធ្វើការតាមរបៀបដែលអ្នកចង់បានយ៉ាងងាយស្រួល មិនថាអ្នកស្ថិតនៅទីណានោះទេ។ ជាផ្នែកមួយនៃសមាជិកភាពការិយាល័យធ្វើការរួម អ្នកក៏នឹងទទួលបានសិទ្ធិចូលប្រើសាលអាជីវកម្ម សិទ្ធិចូលរួមព្រឹត្តិការណ៍បង្កើតបណ្ដាញ និងទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍ផ្ដាច់មុខពីដៃគូផ្នែកសុខភាព និងបែបបទជីវិតរបស់យើងផងដែរ។

    * តម្លៃទាំងអស់ដែលបង្ហាញគឺមានសុពលភាពនៅពេលធ្វើការសាកសួរ ដោយផ្អែកលើកិច្ចសន្យារយៈពេល 24 ខែ។ តម្លៃអាចមានការផ្លាស់ប្តូរ ហើយនឹងខុសគ្នាទៅតាមផលិតផល និងសេវាកម្មដែលបានជ្រើសរើសជាពិសេស។ តម្លៃការិយាល័យ និងការិយាល័យធ្វើការរួមគឺសម្រាប់មនុស្សម្នាក់ក្នុងមួយខែ និងអាស្រ័យលើសារពើភណ្ឌដែលនៅទំនេរ។ លក្ខខណ្ឌនានាត្រូវបានអនុវត្ត។