home Icon
  • បែលហ្ស៊ិក
  • ហ្គ៊ែន
home Icon

បន្ទប់ប្រជុំ នៅហ្គ៊ែន

/កក់ជាម៉ោង/ផ្ដល់ជូនសេវាកម្មពេញលេញ
បន្ទប់ប្រជុំរបស់យើង នៅហ្គ៊ែន ផ្ដល់នូវទេសភាពដ៏ល្អឥតខ្ចោះក្នុងការបំផុសគំនិតថ្មីៗជាមួយសហការី ធ្វើឱ្យភ្ញៀវចាប់អារម្មណ៍ ឬរៀបចំវគ្គបណ្ដុះបណ្ដាលប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព។ ធ្វើការកក់បន្ទប់ប្រជុំរបស់យើងជាម៉ោង ឬថ្ងៃ នោះក្រុមការងារផ្នែកជំនួយនៅនឹងកន្លែងរបស់យើងនឹងអាចផ្ដល់ជំនួយបានគ្រប់វេនទាំងអស់។
របៀបដែលយើងអាចផ្ដល់ជំនួយដល់អ្នកបាន នៅហ្គ៊ែន៖
  • bullet Iconបន្ទប់បណ្ដុះបណ្ដាល កន្លែងរៀបចំព្រឹត្តិការណ៍ និងបន្ទប់សន្និសីទ
  • bullet Iconកក់ជាម៉ោង ឬថ្ងៃ
  • bullet Iconការិយាល័យធ្វើការរួមជួលជាម៉ោងសម្រាប់ការប្រើប្រាស់តាមតម្រូវការ នៅពេលដែលអ្នកត្រូវការវា
កក់ឥឡូវនេះ
phone iconឬហៅទូរសព្ទមកយើងតាមរយៈលេខ+44 20 3839 9912

កន្លែងធ្វើការប្រកបដោយភាពបត់បែន ដែលរចនាឡើងតាមតម្រូវការរបស់អ្នក

ការិយាល័យជួលដែលមានភាពបត់បែន និងអាចកែប្រែបានទាំងស្រុងតាមបំណងរបស់យើងមានផ្ដល់ជូនជាម៉ោង ថ្ងៃ ឬយូរប៉ុនណាក៏បាន តាមដែលអ្នកត្រូវការ។

ការិយាល័យឯកជន

ប្រភេទការិយាល័យដែលមានបរិក្ខារពេញលេញ និងអាចប្រើបានភ្លាមៗជាច្រើនដែលមានអ្វីៗគ្រប់យ៉ាងដែលអ្នកត្រូវការ ដើម្បីចាប់ផ្ដើម។

  • calendarជាខែ ឬឆ្នាំ
  • Teamsក្រុមការងារគ្រប់ទំហំ
ចាប់ពី € 335 សម្រាប់មនុស្សម្នាក់ក្នុងមួយខែ

ការិយាល័យផ្ទាល់ខ្លួន

នៅពេលដែលការិយាល័យដែលមានបរិក្ខារពេញលេញគឺនៅតែមិនទាន់គ្រប់គ្រាន់។ កែប្រែគ្រប់ចំណុចទាំងអស់នៃការិយាល័យរបស់អ្នកតាមបំណង រួមទាំងគ្រឿងសង្ហារិម និងម៉ាក។

  • brandជាខែ ឬឆ្នាំ + បានកែប្រែបានតាមបំណង
  • Teamsក្រុមការងារគ្រប់ទំហំ
ចាប់ពី € 335 សម្រាប់មនុស្សម្នាក់ក្នុងមួយខែ

ការិយាល័យជួយជាម៉ោង

ការិយាល័យតាមតម្រូវការប្រកបដោយវិជ្ជាជីវៈ។ ស័ក្ដិសមបំផុត នៅពេលដែលអ្នកត្រូវការផ្ដោតលើកិច្ចការរបស់អ្នក និងបំពេញការងាររបស់អ្នកឱ្យបានល្អបំផុត។

  • 24 hour accessជាម៉ោង ឬថ្ងៃ
  • Teamsក្រុមការងារគ្រប់ទំហំ
ចាប់ពី € 95 ក្នុងមួយថ្ងៃ

សមាជិកភាពការិយាល័យ

សិទ្ធិប្រើប្រាស់ការិយាល័យជួលជាម៉ោងដែលមានលក្ខណៈបត់បែន នៅកន្លែង និងពេលវេលាដែលអ្នកជ្រើសរើស នៅរាប់ពាន់ទីកន្លែងទូទាំងពិភពលោក។

  • Flexible payment5 ថ្ងៃ 10 ថ្ងៃ ឬគ្មានដែនកំណត់ក្នុងមួយខែ
ចាប់ពី € 179 ក្នុងមួយខែ

ត្រូវការជំនួយមែនទេ?

រៀបចំការហៅទូរសព្ទតទល់គ្នា 1:1 ជាមួយអ្នកប្រឹក្សាដែលមានវិជ្ជាជីវៈ។

  • មានភ្នាក់ងារនៅទូទាំងពិភពលោក
  • ពិភាក្សាអំពីជម្រើសផ្សេងៗ
  • ទទួលបានសម្រង់តម្លៃដែលមានលក្ខណៈផ្ទាល់ខ្លួន
  • ចុះឈ្មោះដើម្បីចាប់ផ្ដើម
តុការិយាល័យដែលអ្នកមកមុនអាចប្រើបានមុនសម្រាប់មួយថ្ងៃ ឬកក់ការិយាល័យដាច់ដោយឡែកនៅរាប់ពាន់ទីកន្លែង។

តុពិសេស

ជួលតុការិយាល័យប៉ុន្មានក៏បានតាមដែលអ្នកត្រូវការ នៅក្នុងការិយាល័យធ្វើការរួមបែបឌីណាមិក។ មានរួមបញ្ចូលជម្រើសកន្លែងដាក់អីវ៉ាន់ និងអាសយដ្ឋានអាជីវកម្ម។

  • Office deskកន្លែងធ្វើការអចិន្ត្រៃយ៍ដែលបានបម្រុងទុក
ចាប់ពី € 319 សម្រាប់មនុស្សម្នាក់ក្នុងមួយខែ

ការិយាល័យធ្វើការរួមគិតជាថ្ងៃ

សិទ្ធិចូលប្រើការិយាល័យធ្វើការរួមដែលមានការបំផុសគំនិតតាមតម្រូវការ ដូច្នេះមានតុជានិច្ច នៅពេលអ្នកត្រូវការវា។

  • 24 hour accessប្រើតុដែលមកមុនប្រើបានមុនជាម៉ោង ឬថ្ងៃ
ចាប់ពី € 49 ក្នុងមួយថ្ងៃ

សមាជិកភាពការិយាល័យធ្វើការរួម

ចង់បានតុការិយាល័យដែលអ្នកមកមុនអាចប្រើបានមុនកាន់តែទៀងទាត់មែនទេ? ជួលតុការិយាល័យរយៈពេល 5 ថ្ងៃ 10 ថ្ងៃ ឬគ្មានដែនកំណត់ជារៀងរាល់ខែ។

  • Flexible paymentប្រើតុដែលមកមុនប្រើបានមុនញឹកញាប់តាមដែលអ្នកត្រូវការ
ចាប់ពី € 99 ក្នុងមួយខែ

ត្រូវការជំនួយមែនទេ?

រៀបចំការហៅទូរសព្ទតទល់គ្នា 1:1 ជាមួយអ្នកប្រឹក្សាដែលមានវិជ្ជាជីវៈ។

  • មានភ្នាក់ងារនៅទូទាំងពិភពលោក
  • ពិភាក្សាអំពីជម្រើសផ្សេងៗ
  • ទទួលបានសម្រង់តម្លៃដែលមានលក្ខណៈផ្ទាល់ខ្លួន
  • ចុះឈ្មោះដើម្បីចាប់ផ្ដើម
អាស្រ័យលើតម្រូវការវត្តមានរបស់អ្នកជាលក្ខណៈនៅនឹងកន្លែងផ្ទាល់ ឬលក្ខណៈនិម្មិត យើងមានកញ្ចប់ដើម្បីបំពេញតាមតម្រូវការអាជីវកម្មរបស់អ្នក។

អាសយដ្ឋានអាជីវកម្ម

បង្កើតអាជីវកម្ម និងធ្វើឱ្យអ្នកកាន់តែទទួលបានភាពជឿជាក់ ដោយប្រើអាសយដ្ឋាននិម្មិតសម្រាប់អាជីវកម្មរបស់អ្នកនៅគ្រប់ទីតាំង 4000+ កន្លែងរបស់យើង។

  • Globalវត្តមាននិម្មិតនៅគ្រប់ទីកន្លែង
ចាប់ពី € 85 ក្នុងមួយខែ

ការិយាល័យនិម្មិត

អាសយដ្ឋានអាជីវកម្មដ៏មានកិត្យានុភាព ដែលមានសេវាកម្មទទួលទូរសព្ទ អ្នកទទួលភ្ញៀវនិមិ្មត និងសិទ្ធិប្រើប្រាស់បណ្ដាញសាលអាជីវកម្មសកលរបស់យើង។

  • ការិយាល័យកញ្ចប់ដ៏ពេញនិយមបំផុតរបស់យើង
ចាប់ពី € 145 ក្នុងមួយខែ

ការិយាល័យនិម្មិតបូក

អ្វីៗគ្រប់យ៉ាងមាននៅក្នុងកញ្ចប់ការិយាល័យនិម្មិតរបស់យើង រួមទាំងសិទ្ធិប្រើប្រាស់បន្ទប់ប្រជុំ និងការិយាល័យរយៈពេល 5 ថ្ងៃរៀងរាល់ខែ។

  • សមាជិកភាពកញ្ចប់ដ៏ទូលំទូលាយបំផុតរបស់យើង
ចាប់ពី € 199 ក្នុងមួយខែ

ត្រូវការជំនួយមែនទេ?

រៀបចំការហៅទូរសព្ទតទល់គ្នា 1:1 ជាមួយអ្នកប្រឹក្សាដែលមានវិជ្ជាជីវៈ។

  • មានភ្នាក់ងារនៅទូទាំងពិភពលោក
  • ពិភាក្សាអំពីជម្រើសផ្សេងៗ
  • ទទួលបានសម្រង់តម្លៃដែលមានលក្ខណៈផ្ទាល់ខ្លួន
  • ចុះឈ្មោះដើម្បីចាប់ផ្ដើម
បន្ទប់ប្រជុំសម្រាប់គ្រប់គោលបំណងនៅគ្រប់ទីកន្លែងទូទាំងពិភពលោក។ អាចជួលបានជាម៉ោង ជាថ្ងៃ ឬយូរប៉ុនណាក៏បាន តាមដែលអ្នកត្រូវការ។

បន្ទប់ប្រជុំ

កន្លែងដ៏ល្អឥតខ្ចោះសម្រាប់ប្រជុំ សហការ និងសម្ភាស។ ផ្ដល់ជូនជាម៉ោង ដោយមានក្រុមការងារនៅនឹងកន្លែងរបស់យើងចាំជួយអ្នក។

  • សាកសួរពេលនេះជាង 10,000 ទីតាំងសម្រាប់ជ្រើសរើស
ចាប់ពី € 49 ក្នុងមួយម៉ោង

បន្ទប់សម្ភាសន៍

ការិយាល័យឯកជនដែលមានលក្ខណៈវិជ្ជាជីវៈសម្រាប់សម្ភាសបេក្ខជន ការវាយតម្លៃប្រចាំឆ្នាំ ឬដំណើរការក្រុមស្រាវជ្រាវ។

  • Teamsបង្កើតនូវការទាក់ទាញចំណាប់អារម្មណ៍ដែលស័ក្តិសម
ចាប់ពី € 49 ក្នុងមួយម៉ោង

បន្ទប់បណ្តុះបណ្តាល

ល្អឥតខ្ចោះ នៅពេលអ្នកត្រូវការការិយាល័យដែលបង្កើតឡើងសម្រាប់គោលបំណងជាក់លាក់ដែលមានតុ ក្ដារខៀន និងអេក្រង់សម្រាប់វគ្គបណ្ដុះបណ្ដាល។

  • No capitalបានបំពាក់សម្ភារសម្រាប់ការរៀន
ចាប់ពី € 49 ក្នុងមួយម៉ោង

បន្ទប់ប្រជុំ

ការិយាល័យតាមតម្រូវការប្រកបដោយវិជ្ជាជីវៈ។ ស័ក្ដិសមបំផុត នៅពេលដែលអ្នកត្រូវការផ្ដោតលើកិច្ចការរបស់អ្នក និងបំពេញការងាររបស់អ្នកឱ្យបានល្អបំផុត។

  • Teamsការិយាល័យសម្រាប់ទាក់ទាញចំណាប់អារម្មណ៍
ចាប់ពី € 49 ក្នុងមួយម៉ោង

ត្រូវការជំនួយមែនទេ?

រៀបចំការហៅទូរសព្ទតទល់គ្នា 1:1 ជាមួយអ្នកប្រឹក្សាដែលមានវិជ្ជាជីវៈ។

  • មានភ្នាក់ងារនៅទូទាំងពិភពលោក
  • ពិភាក្សាអំពីជម្រើសផ្សេងៗ
  • ទទួលបានសម្រង់តម្លៃដែលមានលក្ខណៈផ្ទាល់ខ្លួន
  • ចុះឈ្មោះដើម្បីចាប់ផ្ដើម

បន្ទប់ប្រជុំ នៅហ្គ៊ែន

    Ampla House

    Coupure Rechts 88, Ghent, 9000, BEL

    From its wrought iron staircase to its landscaped garden, Ampla House creates a truly unique, home-style working environment. Establish yourself in this traditional building to benefit from its stunning marble reception and spacious former library.

    Step back from the fast pace of central Ghent in this more tranquil location, while remaining just a 10-minute drive away. Explore the city at your leisure, with amenities including a museum, music venue and cinema all situated close by.

    ការិយាល័យឯកជនពី€ 335 /ខែពិនិត្យសំណើដេញថ្លៃ
    ការិយាល័យជួលជាម៉ោងចាប់ពី€ 95 /ថ្ងៃកក់ឥឡូវនេះ

    Zuiderpoort

    Esplanade, Gaston Crommenlaan 8, Ghent, 9050, BEL

    Looking for flexible office space for your start-up or to expand your already burgeoning business? There’s no place like Zuiderpoort – the perfect modern work environment to rent in Ghent, Belgium. Take your pick from communal areas or meeting, conference and training rooms across the ground and 1st floor of building C0 and the 2nd and 3rd floor of building C1. Both are stunning office complexes where you’ll be brainstorming your next big idea alongside other top businesses.

    Take a seat and watch your productivity soar, with cool climate-controls, a range of in-house services and business-grade superfast Wi-Fi. And it’s not just the in-house connections that’re impressive. The Zuiderpoort workspace is near the main highway and a free shuttle bus service connects you with Ghent Sint-Pieters train station. Want somewhere to entertain clients outside the office or just a place to relax? Citadelpark and Muinkpark are within walking distance, and the MSK Museum voor Schone Kunsten Art Museum is a must-visit.

    ការិយាល័យឯកជនពី€ 359 /ខែពិនិត្យសំណើដេញថ្លៃ
    ការិយាល័យជួលជាម៉ោងចាប់ពី€ 99 /ថ្ងៃកក់ឥឡូវនេះ

    កញ្ចប់សម្រាប់ការិយាល័យ ដើម្បីចូលប្រើជាប្រចាំ។

    សមាជិកភាពការិយាល័យផ្ដល់សិទ្ធិចូលប្រើទីតាំងនៅគ្រប់ទីក្រុង និងទីប្រជុំជនសំខាន់ៗ។ ជាមួយតម្លៃទាប និងរយៈពេលដែលមានភាពបត់បែន។

    ការិយាល័យ (តម្លៃប្រចាំខែ)

    5 ថ្ងៃ€ 179 ក្នុងមួយខែ
    10 ថ្ងៃ€ 269 ក្នុងមួយខែ
    30 ថ្ងៃ€ 435 ក្នុងមួយខែ

    យើងមានផ្ដល់ជូនអ្វីៗគ្រប់យ៉ាងនៅ ហ្គ៊ែន

    Ghent is easy to reach by train from Brussels, Antwerp, and cities across Europe, and connections are simple from Sint-Pieters station right in the centre. Welcome your clients to our accessible meeting rooms here to present your latest work.

    បន្ទប់ប្រជុំ នៅហ្គ៊ែន ដែលស័ក្តិសមសម្រាប់អ្នក
    Impress your clients with Ghent’s stunning medieval architecture before getting down to business in one of our modern meeting rooms. Adapt the space to fit the size of your event, with flipcharts, flat-screen TVs and whiteboards as standard. Keep everyone connected with fast WiFi and the latest video-conferencing technology. And count on our on-site team to keep everything running smoothly.
    ឬរកមើលបណ្ដាញបន្ទប់ប្រជុំទាំងមូល នៅបែលហ្ស៊ិក

    ឆ្លើយសំណួរអំពីបន្ទប់ប្រជុំរបស់អ្នក។ នៅហ្គ៊ែន

    ក្រុមការងាររបស់យើងត្រៀមខ្លួនក្នុងការឆ្លើយសំណួររបស់អ្នក។
    ដោយមានទីតាំងមជ្ឈមណ្ឌលពាណិជ្ជកម្មចំនួនពីរ នៅហ្គ៊ែន អ្នកមានភាពងាយស្រួលក្នុងការស្វែងរកកន្លែងប្រជុំដែលមានតម្លៃសមរម្យ និងមានភាពបត់បែន ដើម្បីរៀបចំការផ្សព្វផ្សាយលក់ បទបង្ហាញ និងការសម្ភាសរបស់អ្នក។ បន្ទប់ប្រជុំសម្រាប់ជួលរបស់យើងមានតម្លៃចាប់ពី  € 49 រហូតដល់ € 49 ក្នុងមួយម៉ោងសម្រាប់ជម្រើសលំដាប់ខ្ពស់។
    បន្ទប់ប្រជុំទាំងអស់របស់យើងមានផ្ដល់ជូនជាម៉ោង និងថ្ងៃ។ ដូច្នេះ ប្រសិនបើអ្នកត្រូវការជួលកន្លែងប្រជុំដោយគិតជាថ្ងៃ យើងអាចជួយអ្នកស្វែងរកកន្លែងដ៏ស័ក្តិសមបំផុតបាន នៅហ្គ៊ែន
    ស្វែងរកកន្លែងដ៏ស័ក្តិសមបំផុតសម្រាប់ព្រឹត្តិការណ៍បន្ទាប់របស់អ្នក នៅហ្គ៊ែន ដោយប្រើបន្ទប់ប្រជុំជាច្រើនជម្រើសរបស់យើង។ យើងមានផ្ដល់ជូនបន្ទប់សន្នីសីទ បន្ទប់សម្ភាសន៍ និងបន្ទប់បណ្ដុះបណ្ដាលជាច្រើនប្រភេទនៅក្នុងមជ្ឈមណ្ឌលរបស់យើង ដែលសុទ្ធតែបំពាក់បច្ចេកវិទ្យាចុងក្រោយបំផុត WiFi ល្បឿនលឿន និងក្រុមការងារផ្នែកជំនួយនៅនឹងកន្លែង ដើម្បីធានាថាកិច្ចប្រជុំរបស់អ្នកដំណើរការយ៉ាងរលូន។
    បាទ/ចាស អ្នកអាចកក់បន្ទប់ប្រជុំចាប់ពីយ៉ាងតិចមួយម៉ោង រហូតដល់មួយសប្ដាហ៍ពេញនៅមជ្ឈមណ្ឌលពាណិជ្ជកម្មរបស់យើង នៅហ្គ៊ែន។ គ្រាន់តែកក់តាមអ៊ីនធឺណិត ទូរសព្ទ ឬតាមកម្មវិធី Regus ជាការស្រេច។
    យើងសូមណែនាំឱ្យកក់បន្ទប់ប្រជុំរបស់អ្នកជាមុន ដើម្បីធានាថាមានកន្លែងសម្រាប់អ្នក និងភ្ញៀវរបស់អ្នក។ នៅពេលអ្នកកក់ជាមុន អ្នកក៏មានជម្រើសប្ដូរប្លង់បន្ទប់តាមបំណង និងរៀបចំសេវាបម្រើអាហារ ឬតម្រូវការអាហារសម្រន់ផងដែរ។
    បន្ទប់របស់យើងមានបរិក្ខារពេញលេញដែលមានគ្រឿងសង្ហារិមទំនើប និងបរិក្ខារសម្រាប់ការធ្វើសន្និសីទតាមវីដេអូ ដូច្នេះអ្នកអាចចូលមក និងចាប់ផ្ដើមបាន។ យើងក៏អាចរៀបចំឱ្យមានក្ដារខៀន ផ្ទាំងក្រដាសលើក្ដារខៀន អេក្រង់ឧបករណ៍សោតទស្សន៍ និងឧបករណ៍បញ្ចាំងស្លាយក្នុងកន្លែងរបស់អ្នកបានផងដែរ ប្រសិនបើអ្នកត្រូវការ។
    នៅ Regus បន្ទប់ប្រជុំរបស់យើងមានផ្ដល់ជូនជាម៉ោង ដែលធានាថាអ្នកគ្រាន់តែបង់ប្រាក់សម្រាប់រយៈពេល និងកន្លែងដែលអ្នកត្រូវការប៉ុណ្ណោះ។
    ប្រសិនបើកិច្ចប្រជុំរបស់អ្នកប្រព្រឹត្តទៅយូរជាងការរំពឹងទុក អ្នកអាចបន្ថែមពេលវេលាសម្រាប់បន្ទប់របស់អ្នកជាម៉ោង អាស្រ័យលើលទ្ធភាពផ្ដល់ជូន។ សូមជជែកជាមួយក្រុមការងារនៅនឹងកន្លែង ដើម្បីឱ្យយើងអាចកែសម្រួលការកក់របស់អ្នកឱ្យត្រូវនឹងអ្នក និងកាលៈទេសៈប្រែប្រួលរបស់អ្នក។

    * តម្លៃទាំងអស់ដែលបង្ហាញគឺមានសុពលភាពនៅពេលធ្វើការសាកសួរ ដោយផ្អែកលើកិច្ចសន្យារយៈពេល 24 ខែ។ តម្លៃអាចមានការផ្លាស់ប្តូរ ហើយនឹងខុសគ្នាទៅតាមផលិតផល និងសេវាកម្មដែលបានជ្រើសរើសជាពិសេស។ តម្លៃការិយាល័យ និងការិយាល័យធ្វើការរួមគឺសម្រាប់មនុស្សម្នាក់ក្នុងមួយខែ និងអាស្រ័យលើសារពើភណ្ឌដែលនៅទំនេរ។ លក្ខខណ្ឌនានាត្រូវបានអនុវត្ត។