សូមអភ័យទោស យើងរក {{term}}មិនឃើញទេ។ សូមព្យាយាមម្តងទៀត។

ការិយាល័យដែលមានភាពបត់បែននៅ Birmingham, Edmund House

12-22 Newhall Street, Birmingham, West Midlands, B3 3AS

This contemporary, serviced office space in the Colmore Business District of Birmingham has an impressive double-height reception area creating a great first impression. The modern meeting rooms are located on the first and second floors of this refurbished building. The centre offers air conditioning, high-speed internet, modern kitchen facilities and disabled access. The 3 high quality meeting rooms are easy to book and have a capacity of 4 to 6 delegates. The Grand Central meeting room has a modern, grey colour scheme and seats up to 6 people, the Snow Hill and Moor Street meeting rooms seats up to 4. Our Community room is also available (CM 126) this is an internal 4 person room with no TV screen.

Colmore Business District is the commercial centre of Birmingham city with an array of high profile professional companies, retail, hotels, bars, cafés and restaurants. This very desirable office space has two Michelin Star restaurants nearby for you to impress your guests. The office is just minutes from Birmingham New Street and Snow Hill railway stations providing easy access to a range of both local and national railway stations via the extensive network. Edmund House is also close to the highly fashionable Jewellery Quarter. The National Indoor Arena and International Convention Centre are also within easy walking distance. Birmingham is at the centre of the UK's motorway network and is easily accessible via the M5, M6, M40 and M42 motorways.

ច្រើនទៀត

ការិយាល័យដែលមានភាពបត់បែននៅ Birmingham, Edmund House

12-22 Newhall Street, Birmingham, West Midlands, B3 3AS

This contemporary, serviced office space in the Colmore Business District of Birmingham has an impressive double-height reception area creating a great first impression. The modern meeting rooms are located on the first and second floors of this refurbished building. The centre offers air conditioning, high-speed internet, modern kitchen facilities and disabled access. The 3 high quality meeting rooms are easy to book and have a capacity of 4 to 6 delegates. The Grand Central meeting room has a modern, grey colour scheme and seats up to 6 people, the Snow Hill and Moor Street meeting rooms seats up to 4. Our Community room is also available (CM 126) this is an internal 4 person room with no TV screen.

Colmore Business District is the commercial centre of Birmingham city with an array of high profile professional companies, retail, hotels, bars, cafés and restaurants. This very desirable office space has two Michelin Star restaurants nearby for you to impress your guests. The office is just minutes from Birmingham New Street and Snow Hill railway stations providing easy access to a range of both local and national railway stations via the extensive network. Edmund House is also close to the highly fashionable Jewellery Quarter. The National Indoor Arena and International Convention Centre are also within easy walking distance. Birmingham is at the centre of the UK's motorway network and is easily accessible via the M5, M6, M40 and M42 motorways.

0121 272 8300

  • អេក្រង់ពេញ
  • ទិសដៅ
  • មើលផ្លូវ
មើលទីតាំងទាំងអស់នៅ Birmingham

ទទួលបានការជឿទុកចិត្តនៅជុំវិញពិភពលោក

LinkedIn
Cigna
Accenture

ហេតុអ្វីបានជាជ្រើសរើសយកការិយាល័យ Regus?

ការិយាល័យដែលមានការផ្គត់ផ្គង់សព្វគ្រប់

គ្រឿងសង្ហារឹមទំនើប ព្រមទាំងមានអ៊ីនធឺណិតដែលមានល្បឿនលឿន

តម្លៃរួមបញ្ចូលគ្នាទាំងអស់

បង់ថ្លៃតែម្តងសម្រាប់របស់ទាំងអស់ដែលទាក់ទងនឹងកន្លែងការងាររបស់អ្នក។

បន្ថែមទំហំ

បន្ថែមទំហំតុបានកាន់តែច្រើននៅពេលអ្នកជួលបុគ្គលិកថ្មី។

ការិយាល័យបណ្តោះអាសន្ន

រៀបចំជាការិយាល័យគម្រោង និងបោះបង់ផែនការរបស់អ្នកដោយជូនដំណឹងជាមុនរយៈពេលមួយខែ។

ជ្រើសរើសប្រភេទការិយាល័យរបស់អ្នក៖

ការិយាល័យដែលមានបង្អួចនៅ Birmingham, Edmund House ផ្តល់ជូនបន្ទប់ធ្វើការផ្ទាល់ខ្លួនដែលអាចមើលឃើញទេសភាព

ការិយាល័យមានបង្អួច

ការិយាល័យឯកជនដែលមានទិដ្ឋភាពស្រស់ស្អាត មាននៅក្នុងមជ្ឈមណ្ឌលរបស់យើងខ្ញុំទាំងអស់

ការិយាល័យផ្នែកខាងក្នុងនៅ Birmingham, Edmund House ផ្តល់ជូនការិយាល័យដែលមានតម្លៃទាប

ផ្នែកខាងក្នុងការិយាល័យ

ការិយាល័យ Regus ធម្មតា ដែលជាការិយាល័យមានមានទិដ្ឋភាពស្រស់ស្អាត ព្រមទាំងតម្លៃទាបបំផុត។

ឈុតការិយាល័យនៅ Birmingham, Edmund House គឺជាការរួមបញ្ចូលគ្នារវាងការិយាល័យ និងបន្ទប់ប្រជុំ

ឈុតការិយាល័យ

ការិយាល័យ និងបន្ទប់ប្រជុំរួមបញ្ចូលគ្នា ជាទូទៅមានតុចំនួនពីរនិងតុប្រជុំមួយ។

តុធ្វើការរួមគ្នានៅ Birmingham, Edmund House នៅក្នុងបរិយាកាសការិយាល័យរួមគ្នា

បន្ទប់ធ្វើការរួម

ទំហំតុនៅក្នុងបរិយាកាសនៃការិយាល័យរួមគ្នា ដោយមានគោលការណ៍អ្នកមកមុន ទទួលបានការបម្រើសេវាកម្មជូនមុន។

តម្លៃរួមបញ្ចូលគ្នាទាំងអស់

. បង់តម្លៃមួយសម្រាប់ការិយាល័យដែលមានបំពាក់ពេញលេញដូចជាគ្រឿងសង្ហារឹម WiFi ទូរស័ព្ទ ថ្លៃទឹកភ្លើង និងសំរាម ដូចជាទឹកភ្លើង និងមានបុគ្គលិកទទួលភ្ញៀវម្នាក់។
. គ្រឿងសង្ហារឹម ប្លង់និងការតុបតែងដែលតម្រូវទៅតាម ​ ត ការត្រូវការរបស់លោកអ្នក

អ្នកគ្រាន់តែត្រូវបង់ប្រាក់ដាច់ដោយឡែកសម្រាប់ការប្រើប្រាស់ដូចជាកាហ្វេ, ការថតចម្លងឯកសារ និងការប្រើប្រាស់ទូរស័ព្ទ។

Scale up as needed - Don't pay for more office space than you need

បង្កើនបរិមាណតម្រូវការ

  • កុំចំណាយប្រាក់ជួលកន្លែងការងារលើសពីអ្វីដែលអ្នកត្រូវការ
  • ចាប់ផ្តើមពីតូច បន្ថែមទំហំថែមទៀត និងស្ថានីយការងារ នៅពេលអាជីវកម្មរបស់អ្នករីកចម្រើន
ផ្ទះបាយរួមមានបរិក្ខារសម្រាប់ឆុងតែ និងកាហ្វេ

ប្តូរការិយាល័យតាមតម្រូវការ

  • គ្រឿងសង្ហារឹម ប្លង់និងការតុបតែងដែលតម្រូវទៅតាមតការត្រូវការរបស់លោកអ្នក
Regus ផ្ដល់ជូនវត្តមានជាសាកល និងសមាជិកភាពបន្ទប់រង់ចាំដែលត្រូវបានផ្ដល់ជូនដោយឥតគិតថ្លៃ

វត្តមានជាសាកល

  • រួមទាំងសមាជិកភាពបន្ទប់រង់ចាំដោយឥតគិតថ្លៃ
  • ការចូលដំណើរការបន្ទប់អាជីវកម្មរបស់យើងនៅជុំវិញពិភពលោក
មានអ៊ីនធឺណិតល្បឿនលឿន និងសុវត្ថិភាពដែលត្រូវបានរៀបចំជូន

ជំនួយផ្នែករដ្ឋបាល

  • មានរួមបញ្ចូលទាំងបុគ្គលិកទទួលភ្ញៀវ និងសេវាកម្មរត់សំបុត្រ
  • មានជំនួយជាមួយនឹងកិច្ចការរដ្ឋបាលដូចជាការផ្ញើសំបុត្រ និងការថតចម្លងឯកសារ
អ៊ីនធឺណិតលំដាប់អាជីវកម្មដ៏មានសុវត្ថិភាព Wi-Fi⁣ ទូរស័ព្ទ និងខ្សែទូរស័ព្ទ

បច្ចេកវិទ្យា

  • អ៊ីនធឺណិតលំដាប់អាជីវកម្មដ៏មានសុវត្ថិភាព Wi-Fi⁣ ទូរស័ព្ទ និងខ្សែទូរស័ព្ទ
  • ប្រើប្រាស់ 50 លាននាក់ ការបញ្ជូន WiFi ទូទាំងពិភពលោក
កន្លែងការងារប្រកបដោយកិច្ចសហការនៅក្នុងបរិយាកាសរួម និងងាយស្រួលប្រាស្រ័យទាក់ទង

ទីកន្លែងការងារ

  • គ្រឿងសង្ហារិមការិយាល័យទំនើប និងផ្តល់ភាពងាយស្រួល និងផាសុខភាពពេលប្រើ
  • បរិយាកាសអាជីវកម្មប្រកបដោយវិជ្ជាជីវៈ
  • ទីតាំងផ្តល់ភាពងាយស្រួលនៅទីកន្លែងដែលអ្នកធ្វើអាជីវកម្ម
  • ការប្រើប្រាស់បន្ទប់ប្រជុំសម្រាប់សហគមន៍គិតជាម៉ោង
Meeting and office facilities at Birmingham, Edmund House

ឧបករណ៍ប្រើប្រាស់

  • មានអ្នកទទួលភ្ញៀវដែលនៅរង់ចាំស្វាគមន៍ភ្ញៀវ
  • ផ្ទះបាយរួមដែលមានឧបករណ៍សម្រាប់ឆុងតែ និងកាហ្វេ
  • បរិវេណជជែកអំពីអាជីវកម្ម និងបរិវេណសម្រាកតូចៗ
  • តម្លៃសេវាកម្មសាធារណៈទាំងអស់ត្រូវបានបូកបញ្ចូលហើយ
  • ការសម្អាត និងថែទាំការិយាល័យ
  • អាចប្រើប្រាស់ម៉ាស៊ីនបោះពុម្ព ម៉ាស៊ីនស្កែន និងម៉ាស៊ីនថតចម្លង
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

អត្ថប្រយោជន៍

  • ទទួលសិទ្ធិពិសេសដើម្បីចូលប្រើប្រាស់កម្មវិធីទីផ្សាររបស់ Regus ដែលផ្តល់ការបញ្ចុះតម្លៃពីម៉ាកល្បីៗ
  • ប្រតិទិនទៀងទាត់នៃសកម្មភាព និងព្រឹត្តិការណ៍សហគមន៍ Regus
  • កម្មវិធី Regus សម្រាប់កក់កន្លែងការងារ និងមានច្រើនទៀត

ជម្រើសកាន់តែច្រើនក្នុងការធ្វើការនៅក្នុង Birmingham

យើងមានផ្តល់ជូនលើសពីទីតាំងការិយាល័យ

...

សមាជិកភាពផ្តល់លទ្ធភាពចូលប្រើប្រាស់កន្លែងធ្វើការដោយមិនចាំបាច់កក់ទុកនៅទូទាំងពិភពលោកជាមួយនឹងប្រភេទជាច្រើន

សមាជិកភាព

ការទទួលបានការចូលទៅប្រើប្រាស់នៅទីកន្លែងការងារ ជាមួយនឹងជម្រើសបណ្ណសមាជិកភាពដើម្បីឱ្យស្របទៅនឹងថវិកា និងមធ្យោបាយនៃការធ្វើការងារ។

បន្ទប់លក្ខណៈអាជីពនៅ Birmingham, Edmund House គឺសម្រាប់ការប្រជុំ ផ្សព្វផ្សាយការលក់ បណ្តុះបណ្តាល និងធ្វើការសម្ភាសន៍

បន្ទប់ប្រជុំ

កន្លែងមានលក្ខណៈវិជ្ជាជីវៈសម្រាប់កិច្ចប្រជុំ ពិភាក្សាទាក់ទងនឹងជំនួញ ការបណ្តុះបណ្តាល សម្ភាសន៍ ដែលបំពាក់ដោយបណ្តាញ WiFi រួមទាំងឧបករណ៍បញ្ចាំងស្លាយ៍ ក្តារខៀន និងជំនួយផ្សេងៗពីក្រុមការងាររបស់យើងខ្ញុំ។

ការិយាល័យនិមិ្មតនៅ Birmingham, Edmund House ផ្តល់ជូនទីតាំងអាសយដ្ឋានដែលមានកេរ្តិ៍ឈ្មោះ និងសេវាកម្មគាំទ្រផ្សេងៗជាច្រើន

ការិយាល័យនិម្មិត

ស័ក្តិសមសម្រាប់កេរ្តិ៍ឈ្មោះអាជីវកម្មរបស់អ្នកជាមួយនឹងអាសយដ្ឋានល្អ និងប្រភេទនៃសេវាកម្មជំនួយជាច្រើន។

គ្រប់គ្រងការិយាល័យរបស់អ្នកតាមរយៈកម្មវិធី Regus

គ្រប់គ្រងអ្វីគ្រប់យ៉ាងនៅទីកន្លែងណាដែលអ្នកស្ថិតនៅ

ទាញយកកម្មវិធី Regus នៅលើ កម្មវិធី Apple StoreGoogle Play។

ទាញយកកម្មវិធី Regus នៅ Apple App Store      ទាញយកកម្មវិធី Regus នៅ Google Play Store

តើការិយាល័យរបស់ Regus មានផ្តល់ជូនអ្វីខ្លះ?

ការិយាល័យសម្រាប់ជួលរបស់ Regus នៅក្នុងមជ្ឈមណ្ឌលពាណិជ្ជកម្មជុំវិញ កម្ពុជា។ ការិយាល័យឯកជននីមួយៗអាចកែច្នៃ ដើម្បីដាក់តុបន្ថែម ឬប្តូរទីតាំងដោយមិនចាំបាច់បង់ប្រាក់បន្ថែមឡើយ។ យើងក៏មានជួលការិយាល័យបណ្តោះអាសន្ន សម្រាប់រយៈពេលនៃគម្រោងណាមួយ ជាមួយកុងត្រាគ្មានពេលកំណត់ ដែលត្រូវជូនដំណឹងមួយខែមុននៅពេលឈប់។

ការិយាល័យដែលផ្តល់ជូនសេវាកម្មរបស់យើង មានបំពាក់គ្រឿងសង្ហារឹម អ៊ីនធឺណិតល្បឿនលឿន និងការទទួលស្វាគមន៍ភ្ញៀវដោយបុគ្គលិក រួមជាមួយសេវាកម្មបន្ថែម ដូចជា៖ បន្ទប់ប្រជុំ និងការិយាល័យនិម្មិតផងដែរ។ អ្នកអាចជ្រើសរើសរបៀបតុបតែងផ្នែកខាងក្នុង និងបង្អួចការិយាល័យ ហើយយើងក៏មានផ្តល់ជូនបន្ទប់ធំជាច្រើន ដែលមានការិយាល័យតូចៗភ្ជាប់ជាមួយបន្ទប់ប្រជុំខាងក្នុងផងដែរ។

តោះ ចាប់ផ្តើម

ទោះបីជាអាជីវកម្ម និងថវិការបស់អ្នកយ៉ាងណាក៏ដោយ យើងនឹងជួយស្វែងរកទីកន្លែងការងារត្រឹមត្រូវសម្រាប់អ្នក។

តោះ ចាប់ផ្តើម

ទោះបីជាអាជីវកម្ម និងថវិការបស់អ្នកយ៉ាងណាក៏ដោយ យើងនឹងជួយស្វែងរកទីកន្លែងការងារត្រឹមត្រូវសម្រាប់អ្នក។